Page 1 of 3

Lista nieobecności 2012

Posted: 31 Oct 2012, o 21:51
by krupolek
Już jutro o 10:05 , czas słuchać

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 31 Oct 2012, o 21:55
by olaf
oczywiscie niezawodnie bede :D

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 31 Oct 2012, o 22:32
by PeterCub
Nie wiem, czy zdążę. Ale na pewno włączę potem radio.

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 31 Oct 2012, o 22:41
by Anek
olaf wrote:oczywiscie niezawodnie bede :D
Mam nadzieję, że nagrasz, bo mnie od rana czeka wizyta na cmentarzach i później rodzinne obiadki.

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 03:10
by olaf
oczywiscie ze nagram :D

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:04
by krupolek
dzień dobry, czas na muzykę, kawę i ciacho :-)

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:05
by olaf
u mnie jeszcze slonce :) chociaz chmurzy sie...

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:05
by Julia...
Obecna - jeszcze

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:06
by olaf
zoooostan z nami... nie idz na cmentarz, bo mozesz nie wrocic :P

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:11
by olaf
yessssss, dzis 3 godziny :)

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:12
by Julia...
olaf wrote:zoooostan z nami... nie idz na cmentarz, bo mozesz nie wrocic :P
Olaf, ja tak z zadumą, refleksyjnie... :roll: a na cmentarz...opuszczę Was parę minut przed godz. 13

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:14
by olaf
to sie czasem odezwij ;) na szczescie sprowokowalem cie do odpo :mrgreen:

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:16
by olaf
a mnie sie wlasnie sypnal sprzet, o ktorym mowilem na zlocie, ze kolejne egzemplarze padaja miesiac przed koncem gwarancji :P w sobote zawioze do saturna, oby bylo nie do naprawienia :lol:

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:18
by krupolek
u mnie na razie piękne słońce po południu na spacer na cmentarz a wieczorem jakiś film, jutro do pracy niestety

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:19
by olaf
dokladnie ten sprzet http://www.skapiec.pl/site/cat/28/comp/1169473

w.houston to byl jednak Ktoś...

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:20
by olaf
jutro to i ja do pracy, czarna kartka na kalendarzu - dzien roboczy ;)
zreszta w wolny nie wiedzialbym co z soba robic, szukalbym jakiegos zajecia,a tak problem z glowy :mrgreen:

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:23
by krupolek
MJ , tego artysty brakuje

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:24
by olaf
taaaa. tez tak uwazam, ten jej utwor rzadko jest grany, bo latwiej siegnac po plyte z kilkoma slawnymi nagraniami, niz z jednym, ale ten jest piekny...

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:25
by olaf
krupolek wrote:MJ , tego artysty brakuje
nie przepadalem za nim, ale sporo mial rewelacyjnych kawalkow :geek:

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:29
by PeterCub
Mam inne ulubione utwory tych wykonawców...

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:30
by olaf
ale MN jak zazwyczaj gra te "nieoczywiste", rzadziej slyszane w radio i to mi sie podoba :D

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:32
by olaf
dobra, sluchajac oderwe sie na chwilowow od forum, trza wydobyc ten sprzet z plątaniny kabli i szeregu, bo pod nim jest nastepny, a pod nim jeszcze jeden, wszystkie polaczone plus wyjscie na tv, wieżę i jeszcze pare sprzetow typu kamera, nagrywarka audio i magnet szpulowy, chyba oszaleję :lol:

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:33
by PeterCub
Chciałbym obyć się kiedyś bez tych sprzętów, albo przynajmniej nie patrzeć na plątaninę kabli, jedynie minimalizm ładnie wygląda. Zresztą po śmierci i tak Ci się to nie przyda.

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:39
by olaf
po mojej smierci to polowa sprzetow bedzie do wyrzucenia, nikt nie bedzie juz uzywal plyt cd, dvd...
tak jak jakies 10-15 lat temu kupowalem wieze i stwierdzilem ze kupie bez klocka "cd", bo mam tyle vinyli i kaset magnetofonowych, ze nie bede zbieral i uzywal vinyli. a pojawila sie rok pozniej plyta malcolm mclaren z catherinką "paris,paris" i tylko juz na plycie, bez kasety. i trzeba bylo kupic cd. mialem zbierac najlepsze plyty, bo to nowy dla mnie nosnik byl, a teraz mam setki gdzies pod tysiac... ale juz nie wchodze w mp3, blu-ray i takie tam. wiec za nastepne 10-15 lat nie bedzie zapewne cd & dvd...

Re: Lista nieobecności 2012

Posted: 1 Nov 2012, o 11:44
by Anek
Witam, na razie przerwa w objazdach :)