Search found 536 matches

by Martyr
29 Apr 2010, o 17:23
Forum: Koncerty, koncerty, koncerciki
Topic: Koncerty wszelakie naszych ulubionych wykonawców
Replies: 4
Views: 3368

Re: Koncerty wszelakie naszych ulubionych wykonawców

Wspomnienia ruszają falami, więc chciałabym jeszcze dodać, że "Enjoy The Silence" nie wyszedł jako oklepany przebój ale bardzo fajnie i świetnie sie przy nim bawiłam! Ekran wówczas przedstawiał panów z DM w kostiumach kosmonautów. Co chwila jednemu powiekszała sie głowa i wydawało się że to on śpiew...
by Martyr
29 Apr 2010, o 17:21
Forum: Koncerty, koncerty, koncerciki
Topic: Koncerty wszelakie naszych ulubionych wykonawców
Replies: 4
Views: 3368

Re: Koncerty wszelakie naszych ulubionych wykonawców

Tematyka ta na tym forum może dość egzotyczna, Podobnie jak egzotyczna tematyka to Depeche Mode! :D Chociaż może i ostatnimi czasy nie jest aż tak źle bo doszły mnie słuchy ze "Wrong" i "Fragile Tension" znów podbijają liste w Złotych :P ale do rzeczy :mrgreen: na życzenie adamwadameria zamieszczam...
by Martyr
30 Jan 2010, o 00:46
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 101 notowanie LPMN
Replies: 46
Views: 29634

Re: 101 notowanie LPRZP

adr wrote:Chciałbym podziękować wszystkim głosującym na Forumową Listę Przebojów, to była dla mnie wielka przyjemność co tydzień podliczać Wasze (i moje ;) ) głosy i na ich podstawie układać kolejne notowania.
ja również bardzo dziękuję ale za opiekę nad forumową :)
by Martyr
30 Jan 2010, o 00:01
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP
Replies: 602
Views: 128834

Re: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP

Martyr - proszę Cie o relację z koncertu łódzkiego, może na tym Forum w zakładce koncerty, może tam... ale nie wiem gdzie. Będziesz tak dobra? Będę dobra ;) . Jeśli tylko zapamiętam coś z tego czasu jak wpadnę w trans depeszowej muzyki, depeszowej euforii i depeszowego szaleństwa. Jeśli nie wymaże ...
by Martyr
29 Jan 2010, o 22:57
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP
Replies: 602
Views: 128834

Re: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP

Sade sobie śpiewa. Fajnie że na 1. :) Adminie, dziękuję za ten piękny bonus!!! :D I tak w ogóle od siebie dziękuję też Adminowi za powstanie forum i czuwanie nad nim :) , adrowi za forumową liste i jotemowi3 za wklejanie co tydzień wypadków i nowości. Równiez wszystkim Wam dziękuję za wspólne koment...
by Martyr
29 Jan 2010, o 22:50
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP
Replies: 602
Views: 128834

Re: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP

no to już wiadomo co będzie ostatnim utworem wysłuchanym w liście :P
by Martyr
29 Jan 2010, o 19:51
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP
Replies: 602
Views: 128834

Re: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP

dziub76 wrote:A na razie na forum same chłopaki! I ja - nie chłopak!
już nie same ;)

a kawały chyba możesz pisać też dla męskiej części :P
by Martyr
29 Jan 2010, o 19:50
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP
Replies: 602
Views: 128834

Re: Notowanie 101 29.01.2010 juz jako LPRZP

Hej! Witam i ja! :) Piątek był zawsze moim ulubionym dniem bo zawsze [prawie ;) ] była Lista prowadzona przez Niedźwiedzia... ciekawe co to będzie dzisiaj. Tak troche z ciekawości posłucham :P
by Martyr
28 Jan 2010, o 00:51
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Do usłyszenia w trojce?
Replies: 54
Views: 33748

Re: Do usłyszenia w trojce?

Przeczytałam, co Pan Marek do nas (DO NAS!) napisał... Kurczę, prosto z serca i wprost w nasze serca - tak to odebrałam. I cieplej, serdeczniej mi się zrobiło. Na pewno spokojniej. A od 1 kwietnia - z pewnością czekają nas tylko miłe muzyczne niespodzianki. Pozdrawiam Was i naszego Pana Marka. ;) t...
by Martyr
27 Jan 2010, o 19:07
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 101 notowanie LPMN
Replies: 46
Views: 29634

Re: Głosowanie - 101 notowanie LPMN

nie ma zestawu... pewnie to tylko chwilowe, bo jednak wczoraj była zapowiedź listy z innym prowadzącym... już jest strona z głosowaniem i zestaw do głosowania czeka na głosy ;) ja równiez głosuję po raz zostatni, ponieważ [tak jak z reszta piszecie] na liście sa jeszcze utwory Markowe i nowości dod...
by Martyr
22 Jan 2010, o 23:40
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 100 - konkursy...
Replies: 38
Views: 30468

Re: Notowanie 100 - konkursy...

Gratulacje dla wylosowanych szczęściarzy i czekam następnej rocznicy! :)
by Martyr
22 Jan 2010, o 23:38
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie STO - 22.01.2010
Replies: 914
Views: 167273

Re: Notowanie STO - 22.01.2010

Gratulacje dla szczęściarzy! :)
gdyby Ela zdecydowała sie zaprosić, też bym miała ochotę wpaść by posłuchac tych 100 płyt :D

dobranocki! :)
by Martyr
22 Jan 2010, o 22:52
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie STO - 22.01.2010
Replies: 914
Views: 167273

Re: Notowanie STO - 22.01.2010

mojaem wrote:smutne to dzisiejsze 100-ne notowanie,aż boję się spytać : pa czemu?
Pan Marek nie lubi świętowania ani fajerwerków, tortów itp.
by Martyr
22 Jan 2010, o 22:45
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie STO - 22.01.2010
Replies: 914
Views: 167273

Re: Notowanie STO - 22.01.2010

Jotem - fajne wystąpienie! :)

Gratulacje dla eli! :D
by Martyr
22 Jan 2010, o 22:12
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie STO - 22.01.2010
Replies: 914
Views: 167273

Re: Notowanie STO - 22.01.2010

szkoda ze "Wrong" zabrakło w miksie :) pewnie wszyscy by to zgadli :P
a ja już nie moge sie doczekać 10 lutego!!! :mrgreen:
by Martyr
22 Jan 2010, o 22:11
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 100 - konkursy...
Replies: 38
Views: 30468

Re: Notowanie 100 - konkursy...

ja też wysłałam.
troche mniej czasu było na dokładne wsłuchanie sie w niektóre kawałeczki ale w sumie nieźle chyba poszło :P
by Martyr
19 Jan 2010, o 19:08
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 100 notowanie LPMN
Replies: 42
Views: 28682

Re: Głosowanie - 100 notowanie LPMN

1. Depeche Mode - Wrong 2. Depeche Mode - Fragile Tension 3. Mark Knopfler - Border Reiver 4. Ive Mendes - What You Love To Do 5. Sade - Soldier of Love 6. Anita Lipnicka - Car Door 7. Renata Przemyk - Odjazd 8. Hey - Umieraj stąd 9. Muniek - Tina 10. Spięty - Ma czar karma Pozdrówki ze skwerku radi...
by Martyr
12 Jan 2010, o 00:45
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 99 notowanie LPMN (i miliony do setki...)
Replies: 41
Views: 27911

Re: Głosowanie - 99 notowanie LPMN (i miliony do setki...)

1. Depeche Mode - Wrong
2. Depeche Mode - Fragile Tension
3. Mark Knopfler - Border Reiver
4. Ive Mendes - What You Love To Do
5. Sade - Soldier of Love
6. Anita Lipnicka - Car Door
7. Renata Przemyk - Odjazd
8. Hey - Umieraj stąd
9. Muniek - Tina
10. Spięty - Ma czar karma
by Martyr
25 Dec 2009, o 00:02
Forum: Top Wszech Czasów RZP
Topic: Głosowanie na III Top Wszech Czasów w RZP
Replies: 57
Views: 43658

Re: Głosowanie na III Top Wszech Czasów w RZP

1. DIRE STRAITS — Brothers in Arms 2. DEPECHE MODE — Enjoy the Silence 3. METALLICA — Nothing Else Matters 4. NIRVANA — Smells Like Teen Spirit 5. GUNS N' ROSES — Don't Cry 6. KULT — Arahja 7. GUNS N' ROSES — November Rain 8. BRYAN ADAMS — (Everything I Do) I Do It for You 9. THE CURE — Lullaby 10. ...
by Martyr
23 Dec 2009, o 00:02
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 98 notowanie LPMN (za 2 miliony setka)
Replies: 47
Views: 32828

Re: Głosowanie - 98 notowanie LPMN (za 2 miliony setka)

1. Depeche Mode - Wrong
2. Depeche Mode - Fragile Tension
3. Mark Knopfler - Border Reiver
4. Ive Mendes - What You Love To Do
5. Tori Amos - Star of Wonder
6. Anita Lipnicka - Car Door
7. Renata Przemyk - Odjazd
8. Hey - Kto tam? Kto tam jest w środku?
9. Muniek - Tina
10. Spięty - Ma czar karma
by Martyr
18 Dec 2009, o 00:31
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 97 notowanie LPMN (za 3 miliony setka)
Replies: 32
Views: 10476

Re: Głosowanie - 97 notowanie LPMN (za 3 miliony setka)

1. Depeche Mode - Wrong 2. Depeche Mode - Fragile Tension 3. Mark Knopfler - Border Reiver 4. Ive Mendes - What You Love To Do 5. Spięty - Ma czar karma 6. Anita Lipnicka - Car Door 7. Renata Przemyk - Odjazd 8. Hey - Kto tam? Kto tam jest w środku? 9. Muniek - Tina 10. Mark Knopfler - Remembrance Day
by Martyr
10 Dec 2009, o 17:59
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 96 notowanie LPMN (4 miliony do 100-tki)
Replies: 49
Views: 12831

Re: Głosowanie - 96 notowanie LPMN (4 miliony do 100-tki)

Zaskoczyła mnie dzis strona Złotych! :P ale udało sie zagłosować ;) 1. Depeche Mode - Wrong 2. Depeche Mode - Fragile Tension 3. Mark Knopfler - Border Reiver 4. Ive Mendes - What You Love To Do 5. Spięty - Ma czar karma 6. Anita Lipnicka - Car Door 7. Renata Przemyk - Odjazd 8. Hey - Kto tam? Kto t...
by Martyr
3 Dec 2009, o 00:34
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie - 95 notowanie LPMN (5 milionów do 100-tki)
Replies: 44
Views: 13271

Re: Głosowanie - 95 notowanie LPMN (5 milionów do 100-tki)

1. Depeche Mode - Wrong 2. Depeche Mode - Fragile Tension 3. Mark Knopfler - Border Reiver 4. Ive Mendes - What You Love To Do 5. Anita Lipnicka - Car Door 6. Spięty - Ma czar karma 7. Renata Przemyk - Odjazd 8. Hey - Kto tam? Kto tam jest w środku? 9. Mark Knopfler - Remembrance Day 10. Muniek - Tina
by Martyr
25 Nov 2009, o 21:28
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Głosowanie na 94. notowanie LPMN (100 minus sześć)
Replies: 34
Views: 10498

Re: Głosowanie na 94. notowanie LPMN (100 minus sześć)

1. Depeche Mode - Wrong 2. Mark Knopfler - Border Reiver 3. Depeche Mode - Fragile Tension 4. Ive Mendes - What You Love To Do 5. Anita Lipnicka - Car Door 6. Hey - Kto tam? Kto tam jest w środku? 7. Renata Przemyk - Odjazd 8. Spięty - Ma czar karma 9. Mark Knopfler - Remembrance Day 10. Muniek - Tina
by Martyr
20 Nov 2009, o 21:31
Forum: Komentarze do bieżących notowań
Topic: Notowanie 93 - 2009-11-20
Replies: 566
Views: 49582

Re: Notowanie 93 - 2009-11-20

a ja dziś się sernikuję :mrgreen: jeden sernik z jagodami, drugi z brzoskwiniami! słodziutki wieczór mamy. Jak święto to święto! :D Jakie święto...? Wszystkiego naj...! dziękuję bardzo! :) zdałam wreszcie egzamin na prawo jazdy!!! :) i teraz sie bardzo raduję! Słuchając LPMN taki milutki weczór sie...